I har hyldemeter, som i et supermarked og kan samtidig benytte rummet til salgsmøder i trygge rammer omgivet af jeres produkter. Derudover er rummet oplagt til testopstillinger, alternative butiksindretninger, test af shop-in-shop løsninger, emballager og observationsstudier, til test på målgrupper, fotooptagelser til observationsstudie eller marketingmateriale – alt sammen for at sikre listninger og minimere risikoen for fejllanceringer.
Rummet giver med sine tre kameraer, mulighed for optagelse af ønskede sekvenser fra dagen, live streaming til andre lokationer samt mulighed for at tage optagelserne med hjem på et usb-stik til senere analyse og brug i fx markedsføring på de sociale medier, youtube, web mv.
Ønskes intelligente shoppingsystemer fx eye-tracking eller hotspot-tracking, kan dette tilkøbes. Mangler I hjælp til udvikling af spørgeskema fra fx universiteter eller erhvervsskoler, adgang til emballageudviklere, ernæringseksperter, forskere eller lignende, er vi gerne behjælpelige. Se priser og specifikationer her. For mere information kontakt os gerne.